سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره دوجداره UPVC دوحالته

پنجره دوجداره دو حالته UPVC

پنجره دوجداره دو حالته UPVC برای تمامی مکان ها قابل استفاده است، چه برای محل کار چه برای محل زندگی زیبایی، کارایی، قیمت مناسب تنها بخشی از خصوصیات این پنجره هاست.

بر خلاف پنجره های تک حالته که تنها یک حالت باز شدن در آنها ممکن است، این پنجره به شما اجازه می دهد تا هم به صورت لولایی و هم به صورت مورب آن را باز کنید.

این کار به سادگی و تنها با یک دستگیره انجام می شود. بر خلاف پنجره های تک حالته که دستگیره در یک حالت قفل و در یک حالت امکان باز شدن دارند، پنجره دوجداره دو حالته  UPVC دو حالت باز شدن و یک حالت قفل را برای شما امکان پذیر کرده است.

این پنجره طوری ساخته شده است که بتواند در برابر انواع فشارهای طبیعی مانند باد، طوفان، انواع آلودگی های صوتی و گرد و خاک مقاومت بسیار بالایی از خود نشان بدهد.

انواع بازشوی پنجره دوجداره دو حالته UPVC

کاربرد پنجره دوجداره دو حالته یو پی وی سی با هدف اینکه برای عبور و مرور هوا مناسب باشد، می توانید در هر مکانی که نیاز است هوا در آن جریان داشته باشد از آن استفاده کنید.

به عنوان مثال آشپزخانه یکی از جاهایی است که استفاده از این محصول بسیار توصیه می شود یا در محل کار می توان با استفاده از این پنجره در مصرف انرژی صرفه جویی کرد.

این پنجره برای انواع مکان های عمومی و خصوصی کاربرد داشته و تنها مختص یک فضای خاص نمی باشد و می توان گفت این پنجره برای تمامی مکان ها قابل استفاده است.

این نوع پنجره ابعاد و انواع مختلفی دارد که بر اساس نیاز انتخاب می شود. شما می توانید با توجه به عرض محل تعداد لنگه های مختلفی داشته باشید.

با توجه به نیاز مشتری و انواع دکوراسیون، پنجره های دوحالته با پروفیل های رنگی نیز موجود هستند و معمولا به صورت دوجداره و سه جداره نیز ساخته می شوند.

شیشه دوجداره  و سه جداره  موجب می شود که عایق صوتی و حرارتی پنجره بسیار بهتر عمل کند.