سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب ضد سرقت CNC PVC

درب ضد سرقت CNC PVC

درب ضد سرقت CNC PVC  از انواع درب های باکیفیت و با دوام است و جنس روکش این نوع درب PVC است که با ظاهری زیبا در ابعاد استاندارد با یراق آلات متنوع تولید می شود.

با توجه به نوع ساخت درب ضد سرقت CNC  با روکش PVC مدل سه قاب در برابر ضربه و آتش مقاوم است. برخی مدل های درب ضد سرقت دارای رویه از جنس ام دی اف است.

رنگ های درب ضد سرقت CNC PVC  را می توانید متناسب با فضای داخلی و دکوراسیون خانه انتخاب کنید. درب ضد سرقت CNC PVC  تنوع زیادی از نظر نوع رویه و رنگ دارد.

در ساخت درب ضد سرقت CNC PVC با حرارت و فشار وکیوم و رویه MDF  چسبانده می شود. این نوع درب ضد سرقت جز درب های کلاسیک این مجموعه به حساب می آید.

معمولا مدل های درب ضد سرقت CNC PVC برای پوشش دهی با روکش PVC مورد استفاده قرار می گیرد، کیفیت اتصال روکش پی وی سی با ام دی اف با استفاده از چسب انجام می شود.

 

قیمت درب ضد سرقت CNC PVC

قیمت درب ضد سرقت CNC PVC براساس ابعاد استاندارد، قفل و یراق، جنس چارچوب، روکش، ضخامت چارچوب، ورق و آهن آلات مورد استفاده در درب، جنس لولا و جنس لایه محاسبه می شود.

کیفیت و جنس روکش درب ضد سرقت باید متناسب با آب و هوای منطقه مورد نظر باشد، کیفیت دستگیره ها و ضد اسید بودن قفل روی قیمت درب ضد سرقت CNC PVC تاثیر گذار است.

هزینه نصب درب ضد سرقت که باید توسط نصاب حرفه ای انجام شود و همچنین رگلاژ آن، در قیمت درب ضد سرقت CNC PVC تاثیر دارد که البته این کار نیاز به تجربه و تخصص دارد.

قیمت درب ضد سرقت CNC PVC با توجه به تنوع فراوانی که در مدل و کیفیت دارد، متفاوت است، بهتر است افراد ویژگی ها، شرایط و بودجه مورد نظر خود را محاسبه کنند.

 

فروش درب ضد سرقت CNC PVC

فروش درب ضد سرقت CNC PVC   با صفحات روکش پی وی سی در اصل ورق های ام دی اف هستند. به این نکته نیز باید توجه کرد که آب از سطح درب پی وی سی غیرقابل نفوذ است.

دارا بودن حداکثر ایمنی و زیبایی ظاهری از مواردی هستند که در فروش درب ضد سرقت CNC PVC  دخیل بوده و نمایی لوکس برای ساختمان ایجاد خواهد کرد.

برای افزایش ایمنی در ساخت درب ضد سرقت از دو ورق فولادی و ورق های با ضخامت های قابل قبول به شکل زیگزاگ عمودی استفاده شده  و فروش درب ضد سرقت CNC PVC   را بالا می برد.

فروش درب ضد سرقت CNC PVC  سری لوکس که دارای چهارچوب روکوب دار با بالاترین کیفیت است و دور لنگه این درب ها کرومی است.

 

کاربرد درب ضد سرقت CNC PVC

کاربرد درب ضد سرقت PVC CNC در مناطق مرطوب بیشتر است، چون دارای ساختار فلزی و پروفیل کشی فلزی است و به جای استفاده از روکش چوب از روکش PVC ضد آب استفاده می شود.

ابعاد و بازشوی این نوع درب استاندارد بوده و با استفاده از قفل های مرکزی 7 زبانه، رزت های مقاوم به سوراخکاری، برشکاری و محافظ مغزی قفل، کاربرد درب ضد سرقت PVC CNC برای افزایش ایمنی در ساختمان می باشد.

نصب آپشن هایی مانند قفل لمسی یا اثر انگشتی، آلارم، دزدگیر، کدینگ و ورودی کارت خوان نیز برای افزایش فروش و کاربرد درب ضد سرقت PVC CNC وجود دارد.

کاربرد درب ضد سرقت PVC CNC در طرح ها و رنگ های مختلف و ضخامت مورد نظر برای درب ورودی ساختمان هاست و سازه داخلی آن برای جلوگیری از اهرم شدن به صورت کنگره ای می باشد.

طرح های ساده، کاربرد درب ضد سرقت PVC CNC را در دو نوع پاشنه دار و بدون پاشنه افزایش داده  که برای زیبایی بهتر از آستانه سنگی به همراه پاشنه فلزی استفاده می شود.